Računovodski servis Nova Gorica!
V resnici se virtualno preselimo kar v vašo pisarno. Selitve dokumentov v fizični obliki so preteklost. Izgube časa na poti do računovodje tudi. Pospešeno razvijamo moderno računovodsko storitev v sodelovanju s priznanim programerskim podjetjem. Tako lahko že danes z našim servisom poslujete povsem brezpapirno z minimalno porabo časa.
Enostavno, hitro in brez stresa, kjerkoli se že nahajate!
Da imate čas za svoje delo in se lahko razvijate!
Portal E-dokument
S prijavo na portal računovodskega servisa lahko oddate vse dokumente v obdelavo v servis. Dokumenti so varno shranjeni, osebna komunikacija pa poteka preko telefona. Obvezen je samo kakšen obisk na kavo, ko ste kje v bližini.
Mail to portal
Dokumente prejete po elektronski pošti lahko enostavno posredujete na portal. Ni potrebno tiskanje, ni potrebno shranjevanje v računalnik, prijava na portal in nalaganje na portal. Enostavno kliknete “posreduj” in na pravi naslov posredujete dokument, ki se sam naloži na portal.
Papirni dokumenti
Papirne dokumente poskenirate v pdf obliko in jih naložite na portal. Pri tem ni potrebno skenirati vsakega posebaj. Portal sam razbije en pdf dokument po straneh oz. po posameznih dokumentih.
Verjamemo pa, da bo papirnih dokumentov vse manj, ker se naše stranke dogovarjajo z dobavitelji o dostavi po elektronski pošti.
Izdane fakture
Večinoma lahko povežemo vaš program za fakturiranje z našim in dokumenti se avtomatično prenašajo.
V nekaterih primerih podjetja svoje fakture natisnejo v pdf (print to pdf) in jih naložijo na portal.
Nekateri pa uporabljajo spletno aplikacijo za fakturiranje, ki je povezana z našim strežnikom in se podatki hranijo na našem strežniku. Tako se tudi ob okvari ali menjavi računalnika nič ne izgubi.
Bančni izpisi
Najraje imamo urejen dostop do bančnih izpisov direktno v banki. Za to potrebujemo vaše pooblastilo, da si lahko sami naložimo bančne izpise.
V nekaterih primerih nam podjetja naložijo pdf ali xml datoteke na portal.
Komunikacija z računovodjo
Komunikacija še vedno poteka preko telefona, ker pa nismo dosegljivi vse ure dneva, ko vi urejate svojo dokumentacio, je na voljo help-desk, tudi kot aplikacija na telefonu. Tam lahko vsak trenutek napištete vaše želje in uredili bomo.
Zaupanje
Kakovost opravljenega dela in zadovoljstvo naših strank sta nam v ponos. Osebni odnos do vsake stranke in diskretnost.
Izkušnje
Od leta 1994 – 27 LET
Mnoge naše stranke so že druga generacija podjetnikov. Gradimo na zaupanju in kakovosti, enostavnosti poslovanja in minimaliziramo vašo porabo časa.
Strokovnost
Razrešili smo že marsikatero zagato podjetnikov. Našim strankam tudi brezplačno svetujemo za lažje poslovne odločitve.
Kaj delamo
Računovodska storitev v kompletu za mala in malo večja podjetja, s.p., zavod ipd.
Svetujemo
Podjetniki se skoraj dnevno srečujemo z raznimi vprašanji! Posvetovati se z nekom izkušenim je pravi balzam za pravo odločitev. Izkušnje pa imamo zagotovo. Če pomnožimo število poslovnih dogodkov s številom naših strank in številom let našega dela, potem smo videli in preskusili že marsikaj!
Finančno načrtovanje
Računovodstvo ni samo vnos podatkov in končni obračun. Na podlagi podatkov se lahko odločimo o korakih našega poslovanja in poslovne odločitve postanejo lažje. Zato je računovodja s “kilometrino” zelo pomemben.
Vse kar podjetnik potrebuje
Ne bomo naštevali vseh opravil po alinejah, ker jih je preveč. Opravimo vse v zvezi z vašimi poslovnimi financami, da se vi lahko posvečate svojim nalogam.
Možnosti poslovanja
Sodelovanje kakor komu ustreza
Digitalno
- Moderna komunikacija kjerkoli in kadarkoli
- Elektronska izmenjava dokumentov
- Vpogled v dokumentacijo preko varnega spletnega portala.
- Lokacija servisa in stranke je popolnoma nepomembna
Klasično
- Telefonska in mail komunikacija
- Fizična dostava in prevzem dokumentacije.
- Dokumenti se digitalizirajo v servisu
- Hramba dokumentov v registratorju pri stranki ali v servisu